itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

Har du tidigare erfarenhet av arbete inom telefoni och telefonisupport? Har du även erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystem och kunskap inom ITIL? Då kan detta vara en tjänst för dig! Karolinska Universitetssjukhuset och Stab Vårdstöd och teknik söker nu en ny kollega för arbete inom support med inriktning mot telefoni, akutlarm och kallelsesignal. Välkommen med din ansökan!

Vi erbjuder

Hos oss kommer du att:

  • Få möjlighet att arbeta på ett av Europas största universitetssjukhus. 

  • Få ett arbete där du känner att du gör skillnad. 

Som anställd på Karolinska Universitetssjukhuset får du självklart också ta del av de förmåner som vi erbjuder.

Om oss

Enheten IT-support är en enhet inom verksamhetsområdet MT/IT drift och support på Karolinska
Universitetssjukhuset som tillhandahåller och supporterar IT-utrustning och telefoni samt användarstöd, systemadministrationstjänster och levererar teknisk hjälp. Vi följer upp och kontrollerar tilldelande ärenden, stort fokus läggs på service och kvalité i vårt arbete. Vi gör detta för att vårdverksamheten ska kunna fokusera på sitt uppdrag, att ge världsledande vård till patienten.

Om tjänsten

I rollen kommer du arbeta som första- och andralinjens supporttekniker samt agera kvalificerad
beställare för funktionsområden inom MT/IT och Support med inriktning mot telefoni, akutlarm och kallelsesignal.

Arbetsuppgifterna består bland annat av verksamhetsnära support till användare och hantering och registrering av ärenden via telefon och ärendehanteringssystem enligt ITIL processer samt hantera beställningar mot våra leverantörer. Du kommer supportera i allt från frågor som rör växelanknytningar till managering av Enterprise-klassade telefoner, till felsökning inom och analys av detaljloggar för minutoperativt kritiska akutlarm. Du ansvarar även för att utföra dokumentation på utfört arbete samt att eskalera ärenden i den omfattning som behövs.
Tjänsten är belägen vid Karolinska Universitetssjukhuset i Solna och Huddinge. Resor förekommer till andra sjukhus och siter inom Region Stockholm där Karolinska Universitetssjukhuset är verksamma.

Vi söker

Vi söker dig som:

  • Tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat.

  • Har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter, snabbt kan ändra synsätt och förhållningssätt samt ser möjligheter i förändringar.

  • Arbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter konstruktivt.

  • Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.

  • Arbetar mot mål och fokuserar på resultat. Du styrs av mål- och resultattänkande i prioriteringar, planering och agerande samt förändrar din inriktning om målen ändras.

Kvalifikationer

Krav:

  • Ett par års erfarenhet inom telefoni och telefonisupport.

  • Tidigare arbetat med Microsofts produkter med inriktning på Windows 10 och Office 365.

  • Dokumenterad erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystem och kunskap inom ITIL.

  • Flytande språkkunskaper inom svenska, tal och skrift.

Meriterande:

  • Tidigare erfarenhet av arbete inom sjukvård och/eller myndighet.

  • Tidigare arbetat med olika lösningar inom telefoni så som växellösningar, contact center, EMMlösningar.

  • Förståelse för komplexa tekniska lösningar i kritiska miljöer.

  • Erfarenhet av att arbeta med akutlarmsystem och kallelsesignalsystem från leverantörer som exempelvis Ascom och BEST.

Om rekryteringsprocessen

Löpande urval sker i denna rekrytering så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan!


Läs mer om rekryteringsprocessen på Karolinska på https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/

Om Karolinska Universitetssjukhuset
Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner.

Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag.

Läs gärna mer om oss på www.karolinska.se och följ oss på sociala medier!

Att söka jobb i Region Stockholm

Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar.

Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.

Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.

Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion.

IT-Supporttekniker telefoni, akutlarm och kallelsesignal

Ort
Kategorier
Utgår

2023-01-31

Ansök nu

Dela detta jobb