itjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Itjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

Service Delivery Manager Advania Real Estate

Företag Advania
Ort
Utgår

2023-02-17

Ansök nu

Service Delivery Manager Advania Real Estate

I takt med att Advania växer behöver vi nu förstärka leveransteamet inom vårt affärsområde Real Estate. Här får du vara med på en spännande resa där du har all möjlighet att bidra i utvecklingen av vår tjänsteleverans till kund.

Som Service Delivery Manager på Advania 

Som SDM är du en nyckelroll i det operativa ansvaret för Advanias tjänsteleverans mot några av våra viktigaste kunder. Du ingår i ett kundteam som består av Account Manager och olika specialister inom våra tjänsteområden.

Tjänsten innefattar bland annat följande:

  • Att kunden får den leverans som överenskommits
  • Att leveransen sker med hög kvalitet och hög kundnöjdhet
  • Driva överenskommen operativ samverkansmodell
  • Att vara med och ta fram proaktiva förbättringsförslag tillsammans med kundteamet
  • Faktureringsansvar och uppföljning av avtalade nivåer gentemot våra kunder
  • Bygga och upprätthålla kundrelationer
  • Vara lyhörd för fortsatta affärsmöjligheter

Rollen är baserad i Solna, Stockholm. Du ingår i ett team av 8 personer med bred kompetens, stort engagemang, ett driv som speglar sig i vardagen och alltid med kunden i fokus.

Vad vi söker hos dig

Vår nästa kollega är bra på att hålla ihop stora leveranser i komplexa IT-miljöer med parallella pågående förändringsprojekt. Vi ser att du tidigare har arbetat i roller som Service Delivery Manager, Service Manager, projektledare eller liknande på medelstora företag.

Vi söker dig som har:

  • Minst 2 års erfarenhet av tidigare anställning som Service Delivery Manager (eller liknande roll)

  • Erfarenhet inom IT-branschen

  • Erfarenhet av att arbeta med IT-infrastruktur som tjänst

  • Erfarenhet av att självständigt hålla i kundrelationer

  • Erfarenhet av att arbeta i ServiceNow är meriterande

  • Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande

  • Flytande svenska och engelska språkkunskaper, i såväl tal som skrift

Rollen kräver en stor förståelse för kundens verksamhet och prioriteringar gällande pågående förvaltning och eventuella supportärenden som är öppna, detta tillgodoses genom att ständigt hålla dig uppdaterad om kundens behov och agera som expert inom kundrelationer. Ditt serviceinriktade arbete ska bidra till att kunden fortsätter att efterfråga våra tjänster. För det krävs det att du har lätt för att ta kontakt med leverantörer och kollegor för att lösa kundens utmaningar.

Vi ser fram emot din ansökan! 

Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.

Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en obligatorisk bakgrundskontroll, en för oss kvalitativ kontroll inför ett anställningsbeslut.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Dela detta jobb

logo
Service Delivery Manager Advania Real Estate

Advania