
Teknisk support till ledande bolag i Luleå!
Ansök nuTeknisk support till ledande bolag i Luleå!
Ta chansen att bli en del av ett familjärt team hos ett ledande bolag i Luleå som arbetar inom bredband och fiber. Vi söker dig med ett tekniskt intresse, som trivs med kundkontakt och att arbeta med telefon och e-post som främsta arbetsverktyg. I rollen får du möjlighet att utvecklas och växa inom företaget som har en tydlig framtidsvision. Skicka in ansökan redan idag, urval sker löpande!
Om tjänsten
Missa inte chansen att bli en del av ett företag med en kultur som kännetecknas av gemenskap och framåtanda. I rollen kommer du att arbeta i ett team där ni tillsammans tar ansvar för att lösa inkommande ärenden. För att lyckas i rollen så är du lösningsorienterad och vill ge den bästa servicen till företagets kunder.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Academic Work men arbetar ute hos företaget i fråga. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter
I rollen kommer du främst att arbeta med teknisk support mot företagets kunder, främst via telefon och e-post. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
-
Besvara telefon och e-post från kunder
-
Hantera beställningar och fakturor
-
Ta emot felanmälningar och genomföra felsökningar
Vi söker dig som
-
Har en genomförd gymnasieutbildning, gärna med IT inriktning
-
Har erfarenhet av kundkontakt
-
Kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift, detta eftersom språket används i det dagliga arbetet
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniskt intresse. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av 1st och 2nd line support.
Som person är du:
-
Serviceinriktad
-
Kommunikativ
-
Problemlösande
Övrig information
-
Start: Omgående
-
Omfattning: Heltid, minimum 6 månader med stor chans till förlängning
-
Placering: Luleå
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Dela detta jobb