itjobb.se

logga

Verksamhetskonsult inom CX

Ansök nu

Verksamhetskonsult inom CX

B3 Business Transformation skapar framtidens kundmöte och vårt fokus är att få saker att hända på riktigt. Ofta handlar det om att stärka den digitala konkurrenskraften hos våra kunder genom att få till beslut och leda utveckling av nya digitala initiativ men även att förbättra den digital förmågan och etablera moderna arbetssätt.

Vi är ett av specialistbolagen inom B3 inriktade på strategi och agil ledning utifrån framtidens kundmöte i en digital värld. Vi arbetar med välkända kunder där det digitala kundmötet är av avgörande betydelse. Det ställer krav på ett nära samarbete med kunden, hög ambition och kraft att leda förändringen i mål.

Vi fortsätter att växa och vi söker nya ledare, talanger och digitala experter med 3-10 års erfarenhet som kan stärka upp vårt CX-team. 

Om rollen 
Tycker du också att det är viktigt att jobba mer kundcentrerat? 

Har du erfarenhet av att driva frågor inom kundservice eller CX i stort? 

Underbart, det har vi på B3 också! 

Vi hjälper våra kunder med allt från kravställning, upphandling, införande, förvaltning, test och annan specialistkompetens inom telekom- och Contact Center. Vi söker nu fler briljanta kollegor som brinner för att leverera unika kundupplevelser och kundservice som gör skillnad.

Om dig
Du är en erfaren och engagerad person som är van att leda och driva initiativ som gynnar kunden och verksamheten.  Du har även bra koll på digitala verktyg som används för att stödja kundservice som CRM, Contact Center, WFM etc.

Vi tror att du som söker tidigare har jobbat med något eller några av följande områden;

• Behovsanalyser och kravställning 

 • Upphandling och införande av stödsystem 

 • Verksamhetsutveckling på taktisk eller strategisk nivå 

 • Lösningsarkitektur inom IT eller verksamhet 

 • Projektledning, förändringsledning eller förvaltning 

 • Tester

Som person:

• Sätter du ALLTID användaren i fokus och vet hur man ska arbeta kundcentrerat 

 • Har du en hög kompetens kring kundmötet, teknik och arbetssätt 

 • Har du drivit eller varit med i ett antal projekt inom området och har erfarenhet av att  jobba agilt 

 • Har du några års konsulterfarenhet eller motsvarande i linjeroll hos större företag

Hos oss på Business Transformation är det självklart att jobba agilt nära våra kunder. Vi värdesätter erfarenhet av processtänk och agilt arbetssätt och det gör ingenting om du redan idag har några certifieringar inom dessa områden. Vill du utvecklas både i din yrkesroll och som människa tror vi B3 är nästa steg för dig.

 

Dela detta jobb

logga
Verksamhetskonsult inom CX

B3 Consulting Group